971214-河岸森林歲末趴(下)

2008122300:18

古代牧羊犬ㄉ狗狗聚會..超口愛拉!!

我幫爽媽拍完照..爽媽說.."好可愛喔..好想養喔!!"

挖哩勒..爽媽..這種狗狗混難照顧捏!!


超可愛ㄉ媗媗..臉混有肉捏!!

感謝麻咪自製ㄉ髮夾..很漂亮ㄟ..


胖妞拔..再現慈父樣...哈哈!!

爽媽說,那天看到林先生在餵小云吃東西..混有慈父ㄉFU...

好啦..賞你KISS一ㄍ..不過是胖妞親你..不是我親你!!哈哈..


跟鈞鈞姊姊還有可愛ㄉ旋妹拍拍..


瑋瑋..你混帥捏!!


爽媽作ㄉ多拉A夢簽名版..大家都有ㄑ簽名吼...超可愛ㄉ啦!!感謝爽媽..辛苦ㄌㄟ!!

林胖妞每次看到這ㄍ簽名版..就跟我說.."麻麻..還要A夢拉"..


好朋友ㄝ是好兄弟..小王子&小昊昊..


雙寶家ㄉ..龍鳳胎..當天壽星..生日快樂!!


左邊在飛ㄉ那ㄍ東西..就是右圖爽爸自己作ㄉA夢飛兩機!!

風混大..混難拍到正面在飛ㄉ樣子..


感謝荳拔拍ㄉ..美捏!!

事實證明..林小云..你果然是像你阿拔ㄉ!!

好啦..像他ㄝOK啦!!

還好皮膚沒有跟你拔拔一樣黑嚕嚕..


左邊那張..是在扭屁屁ㄇ..動作混可愛捏!!

當天天氣還是稍冷..所以還是包緊一點好..感冒才好說!!


 

補一下當天慶生ㄉ影片..
 

 

本來昨晚就要POㄌ..結果YAHOO又出包..

傳ㄍ照片傳半小時..會起笑!!氣ㄉ我跑ㄑ抱棉被滾床...

想說今天上傳應該就好ㄌ..結果還是給我上傳ㄌ半ㄍ小時..